Gemeente 

Stadshart Heerhugowaard krijgt één gezicht

Ondernemers en organisaties actief in het Stadshart van Heerhugowaard hebben samen met de gemeente besloten om gezamenlijk, onder een merk naar buiten te treden.

Het Stadshart van Heerhugowaard heeft zich in de afgelopen 15 jaar enorm ontwikkeld: de renovatie en nieuwbouw van winkelcentrum Middenwaard, de bouw van Cool kunst en cultuur, de bibliotheek, het gemeentehuis en het Coolplein met diverse voorzieningen.
Sinds een aantal jaren groeit ook de samenwerking tussen ondernemers, culturele instellingen, vastgoedeigenaren, gemeente en ook bewoners om het gebied steeds aantrekkelijker te maken.

Hiermee is een compleet en aantrekkelijk aanbod ontstaan dat veel te bieden heeft op het gebied van winkelen, dagelijkse boodschappen, uitgaan en beleving.

De basis van de campagne is een positionering ontwikkeld door Stad & Co, die door citymarketingbureau Sir Geoffrey vertaald is naar een merkverhaal, merkidentiteit en campagne.
Het doel van de campagne is te laten zien hoe breed het aanbod is; van dagelijkse boodschap, de laatste mode, het kopen of lenen van een boek tot alles voor een avondje uit.

Een compleet aanbod, niet alleen voor de inwoners van Heerhugowaard maar ook voor de inwoners van buurgemeentes en bezoekers van bijvoorbeeld de kustplaatsen.

De lancering van Zeg maar Hugo is begin november.

Gerelateerde berichten